Tytuł projektu: Wodzisław Śląski Poludniowa Brama Polski
Całkowita wartość projektu (PLN): 284 786,39
Wartość dofinansowania (PLN): 227 051,83
Opis projektu: Projekt ma na celu wypromowanie atrakcyjnie położonych w rejonie pogranicza terenów inwestycyjnych leżących w granicach Wodzisławia Śląskiego. Realizacja projektu została podzielona na 3 główne etapy. Pierwszym etapem było stworzenie profesjonalnie przygotowanych materiałów promocyjnych i reklamowych. Drugim etapem była promocja terenów inwestycyjnych skierowana do określonej grupy odbiorców, jakimi są środowiska biznesowe, uwieńczona konferencją biznesowo-samorządową dla gości z kraju i zagranicy reprezentujących środowiska gospodarcze z krajów Europy i Azji. W trzecim etapie Miasto Wodzisław Śląski wzięło udział w Targach Expo Real 2010 w Monachium.
Przedmiotem projektu było wypromowanie terenów inwestycyjnych znajdujących się na terenie Wodzisławia Śląskiego. Działania do tego zmierzające obejmowały:
Stworzenie profesjonalnej oferty inwestycyjnej jest pierwszym, a jednocześnie kluczowym krokiem na drodze zmierzającej do pozyskania przedsiębiorców dla Miasta. Służy temu również lansowanie marki Miasta, które z racji swego geograficznego i gospodarczego położenia stanowi Południową Bramę Polski.