Pełnomocnik ds. Zarządzania Zgodnością i Bezpieczeństwa Informacji realizuje zadania związane z zarządzaniem zgodnością oraz bezpieczeństwem informacji w urzędzie, a w szczególności:
1) zarządzanie zgodnością w urzędzie,
2) kreowanie zasad funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w urzędzie,
3) administrowanie, koordynacja i prowadzenie podmiotowej strony Biuletynu Informacji Publicznej,
4) administrowanie i koordynowanie systemu zarządzania ryzykiem,
5) zarządzanie kulturą etyczną w urzędzie,
6) przyjmowanie i analiza formalna oświadczeń majątkowych składanych przez Zastępcę Prezydenta, Sekretarza, Skarbnika, kierowników jednostek organizacyjnych miasta, osób wydających decyzje administracyjne oraz ich publikacja na podmiotowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
7) przesyłanie zgłoszeń zobowiązanych osób do rejestru korzyści,
8) realizacja zadań z zakresu ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa.
Pełnomocnik:
Magdalena Chorab
telefon: 32 45 90 522
pokój: 200, budynek 4B