Logo Miasto Wodzisław Śląski

Patronat honorowy prezydenta miasta

Co powinienem wiedzieć?

Honorowy patronat prezydenta miasta Wodzisławia Śląskiego podkreśla rangę wydarzenia i pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Prezydent może objąć patronatem organizowane wydarzenia o charakterze lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim lub międzynarodowym.


Kto może załatwić sprawę?

Każda osoba (fizyczna/prawna) organizująca wydarzenie o charakterze lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim lub międzynarodowym.


Ile trwa załatwienie sprawy w Urzędzie?

Po złożeniu pisma w biurze podawczym lub wysłaniu go w formie e-maila, dotyczącego przyznania patronatu honorowego, pismo jest rejestrowane i przekazywane do odpowiedniej komórki. Strona zostaje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie miesiąca od dnia wszczęcia postępowania, poinformowana o decyzji w sprawie przyznania patronatu. Biurem merytorycznym w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego jest Biuro Komunikacji Społecznej.


Jakie opłaty należy ponieść i jak to zrobić?

Złożenie i rozpatrzenie zgłoszenia nie podlega opłacie.


W jaki sposób można złożyć wniosek?

Wniosek o przyznanie patronatu honorowego należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta w celu rejestracji w godzinach pracy Urzędu lub przesłać drogą mailową na adres: kancelaria@wodzislaw-slaski.pl.


Jak mogę uzyskać odpowiedź na dodatkowe pytania?

Więcej informacji można uzyskać w Biurze Komunikacji Społecznej, nr tel. 32 45 90 579 (budynek 4, pok. 101).

Pliki do pobrania:

Wersja użytkowa herbu - patronat prezydenta
Format: png, 116.43 kB
Wersja użytkowa herbu - patronat prezydenta
Format: pdf, 71.65 kB