Co powinienem wiedzieć?
Honorowy patronat prezydenta miasta Wodzisławia Śląskiego podkreśla rangę wydarzenia i pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Prezydent może objąć patronatem organizowane wydarzenia o charakterze lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim lub międzynarodowym.
Kto może załatwić sprawę?
Każda osoba (fizyczna/prawna) organizująca wydarzenie o charakterze lokalnym, regionalnym, ogólnopolskim lub międzynarodowym.
Ile trwa załatwienie sprawy w Urzędzie?
Po złożeniu pisma w biurze podawczym lub wysłaniu go w formie e-maila, dotyczącego przyznania patronatu honorowego, pismo jest rejestrowane i przekazywane do odpowiedniej komórki. Strona zostaje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie miesiąca od dnia wszczęcia postępowania, poinformowana o decyzji w sprawie przyznania patronatu. Biurem merytorycznym w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego jest Biuro Komunikacji Społecznej.
Jakie opłaty należy ponieść i jak to zrobić?
Złożenie i rozpatrzenie zgłoszenia nie podlega opłacie.
W jaki sposób można złożyć wniosek?
Wniosek o przyznanie patronatu honorowego należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta w celu rejestracji w godzinach pracy Urzędu lub przesłać drogą mailową na adres: kancelaria@wodzislaw-slaski.pl.
Jak mogę uzyskać odpowiedź na dodatkowe pytania?
Więcej informacji można uzyskać w Biurze Komunikacji Społecznej, nr tel. 32 45 90 579 (budynek 4, pok. 101).