Jeśli nie posiadają Państwo jeszcze skrzynki kontaktowej na platformie SEKAP zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem: Rejestracja w systemie SEKAP.
Po utworzeniu konta i zalogowaniu się na www.sekap.pl można przystąpić do załatwiania spraw.
Poniżej znajdą Państwo listę spraw najczęściej załatwianych drogą elektroniczną:
Dowody osobiste, meldunki, wybory:
- Wydanie dowodu osobistego po raz pierwszy osobie powyżej 18 lat
- Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego
- Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
Ochrona środowiska:
Budownictwo, architektura, urbanistyka:
- Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Wydanie decyzji o warunkach zabudowy
- Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Wydanie potwierdzonych kopii dokumentów
- Wydanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (miasta)
- Przyjęcie i rozpatrzenie wniosku do sporządzanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu
Komunikacja, drogownictwo i transport:
- Uzgodnienia lokalizacji zjazdu
- Zezwolenie na umieszczenie w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z funkcjonowaniem dróg
- Zezwolenie na umieszczenie reklam w pasie drogowym
- Udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
- Zmiana licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
Geodezja, kartografia:
Nieruchomości, lokale mieszkalne i użytkowe:
Inne: