Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Zarządzenie nr OR.0050.208.2022 prezydenta miasta Wodzisławia Śląskiego z dnia 21 czerwca 2022 r.
Co powinienem wiedzieć?
Kartę Seniora może otrzymać każdy mieszkaniec Wodzisławia Śląskiego, który ukończył 60. rok życia. Karta upoważnia do korzystania ze zniżek na obiektach miejskich oraz w firmach prowadzonych przez osoby prywatne.
Kto może załatwić sprawę?
Karta Seniora wydawana jest na wniosek osoby uprawnionej.
Ile trwa załatwienie sprawy w Urzędzie?
Karta Seniora wydawana jest w momencie składania wniosku, po jego uprzedniej weryfikacji.
Sprawdź, czy posiadasz wszystkie wymagane dokumenty?
Wymagane dokumenty:
wniosek o wydanie Wodzisławskiej Karty Seniora.
Jakie opłaty należy ponieść i jak to zrobić?
Karta przyznawana jest bezpłatnie.
W jaki sposób można złożyć wniosek?
Osobiście lub wysyłając wniosek na adres Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego, ul. Bogumińska 4b.
Jak krok po kroku załatwić sprawę?
Krok 1: Pobranie i wypełnienie "Wniosku o wydanie Wodzisławskiej Karty Seniora" (wniosek do pobrania na dole strony oraz w Biurze Aktywności Społecznej Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego).
Krok 2: Wypełniony wniosek należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta lub Biurze Aktywności Społecznej, w godzinach pracy Urzędu.
Krok 3: Odbiór Wodzisławskiej Karty Seniora w Biurze Aktywności Społecznej (budynek 4, pokój nr 205).
Jak mogę uzyskać odpowiedź na dodatkowe pytania?
Więcej informacji można uzyskać w Biurze Aktywności Społecznej, nr tel. 32 45 90 530 (budynek 4, pokój nr 205).