ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto Wodzisław Śląski
Wydział Informatyki - Miejskie Centrum Przetwarzania Danych
ul. Bogumińska 4
44-300 Wodzisław Śląski
tel.: 32 4590580
osoba do kontaktu: Sylwia Ratajczak
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Miasto Wodzisław Śląski poszukuje firmy do złożenia oferty cenowej na zadanie pod nazwą „Serwis urządzeń drukujących firmy Kyocera będących na wyposażeniu Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego w 2023 roku”
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.
III. DANE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERT
- Oferta winna zawierać całość przedmiotu zamówienia.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym według takiego samego schematu, załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz_ofertowy.doc
- Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
- Ofertę należy złożyć w jeden następujący sposób:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. w Biurze Obsługi Klienta - pokój nr 115
- za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego:
Urząd Miasta
ul. Bogumińska 4
44-300 Wodzisław Śląski - faksem - nr 32 7218703
- e-mailem - kancelaria@wodzislaw-slaski.pl
TERMIN: nie później niż do dnia 3 stycznia 2022 r.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
IV. WYBÓR OFERTY
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami wyboru:
1. cena (C), waga 60%
punkty za cenę oferty będą przyznawane według wzoru:
2. kompetencje (K), waga 20%
- znajomość oraz posiadanie kompetencji i wiedzy w zakresie systemu zarządzania wydrukiem MyQ X - 20 pkt.
- brak znajomości oraz posiadania kompetencji i wiedzy w zakresie systemu zarządzania wydrukiem MyQ X - 0 pkt.
Dokument poświadczający spełnienie powyższego kryterium (oświadczenie) należy dołączyć do oferty. W przypadku niedołączenia dokumentu Wykonawca otrzymuje 0 pkt. w tym kryterium.
3. czas dostawy materiałów eksploatacyjnych (CM), waga 10%
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do 24 godzin (włącznie) - 10 pkt.
- dostawa materiałów eksploatacyjnych powyżej 24 godzin - 0 pkt.
4. czas podjęcia interwencji (CI), waga 10%
- czas podjęcia interwencji do 12 godzin (włącznie) - 10 pkt.
- czas podjęcia interwencji powyżej 12 godzin - 0 pkt.
- Zamawiający przyzna zamówienie Dostawcy, który spełni wszystkie wymogi zawarte w formularzu ofertowym oraz którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (najniższa cena ofertowa).
- Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto.
V. INFORMACJE DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI
przelewem w terminie 14 dni od dnia prawidłowo dostarczonej faktury.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy [otwiera się w nowym oknie]
2. Opis przedmiotu zamówienia [otwiera się w nowym oknie]
3. Informacja o wynikach postępowania [otwiera się w nowym oknie].