Zaproszenie do złożenia oferty dot. dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zamówienia obejmującego: „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących”.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, fabrycznie nowych, w pełni kompatybilnych z urządzeniami do których mają być stosowane, wolnych od wad technicznych, kompletnych wkładów drukujących. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony.

Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych (zamienników) materiałów eksploatacyjnych tylko i wyłącznie w części A.

Pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) oferowanych tonerów i tuszy nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych.

W przypadku dostarczenia przez wykonawcę dostawy materiałów eksploatacyjnych nie spełniających kryteriów określonych przez producenta sprzętu i powodujących utratę gwarancji Zamawiający obciąży Dostawcę wszelkimi kosztami związanymi ze sprawdzeniem materiałów równoważnych (zamienników), kosztów naprawy urządzenia, aż do wymiany na nowe włącznie, a także zastrzega sobie możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy z wszelkimi tego konsekwencjami.

Okres gwarancji: 12 m-cy od daty dostawy.

Termin realizacji zamówienia: w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy

Warunki płatności: 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury

Inne informacje: osoba do kontaktu: Sylwia Ratajczak - Wydział Informatyki – Miejskie Centrum Przetwarzania Danych , tel. 32 4590580 e-mail um_info@wodzislaw-slaski.pl;

Wymagania zamawiającego odnośnie wykonawcy:

  1. Oferta winna zawierać całość przedmiotu zamówienia.

  2. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym według takiego samego schematu jak załącznik 1

  3. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Dostawcy.

Kryteria wyboru oferty:

  1. Zamawiający przyzna zamówienie Dostawcy, który spełni wszystkie wymogi zawarte
    w formularzu ofertowym oraz którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (najniższa cena ofertowa).

  2. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto.

Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 29.10.2020

Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę

Dopuszcza się złożenie oferty:

  • w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski .

  • osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 115

  • za pośrednictwem faksu: nr 32 7218703

  • lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@wodzislaw-slaski.pl

W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o wszelkich formalnościach, które należy wypełnić przed podpisaniem umowy oraz o terminie podpisania umowy.

Załączniki:

Wzór umowy [otwiera się w nowym oknie]

Formularz ofertowy [otwiera się w nowym oknie]

druk oferty-modyfikacja

 

Informacja o wyniku postępowania [otwiera się w nowym oknie]