1. Zamawiający:
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego, Biuro Prezydenta Miasta
Adres : 44-300 Wodzisław Śl. ul. Bogumińska 4
2. Przedmiot zamówienia :
2.1 Wykonanie albumu z legendami Wodzisławia Śląskiego zgodnie z poniższą specyfikacją na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego:
-
Format – 21 cm x 21 cm,
-
Objętość – 48 stron 4/4 + okładka 4/0,
-
wklejka drukowana 1/0 papierowa przy okładce,
-
Materiał – kreda matowa 150 g (strony), oprawa twarda,
-
Kolorystyka – 4/4,
-
Wykonanie szyto-klejone, folia matowa na okładce +lakier UV,
-
Wycenę proszę przygotować dla 500 i 1000 egzemplarzy,
Ponadto wydawca zobowiązany jest do oznaczenia albumów numerem ISBN.
2.2. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia z dniem udzielenia zamówienia.
Termin zakończenia przedmiotu umowy – dostarczenie albumów do siedzimy Zamawiającego – 15 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego kompletu materiałów, jednak nie później niż 16 listopada 2017 r.
3. Sposób przygotowania oferty:
Oferta winna zawierać.
-
Dane Wykonawcy (nazwę, adres, tel. e-mail)
-
Cenę ofertową za wykonanie całego zamówienia (cena netto + podatek VAT = cena brutto).
-
Do cen prosimy doliczyć koszty dostawy do miejsc realizacji.
4. Miejsce i termin składania oferty :
Ofertę należy złożyć do 9.10.2017r., do godziny 12.00 na adres kancelaria@wodzislaw-slaski.pl lub w siedzibie Zamawiającego – Biuro Obsługi Klienta.
Adres : Biuro Prezydenta Miasta, Urząd Miasta Wodzisław Śl. ul. Bogumińska 4.
Szczegółowych informacji udziela Dagna Kornafel-Polak tel. 0/32 45 90 478.
informacja o wyniku postępowania