-
Pellet drzewny musi spełniać następujące wymagania jakościowe:
- posiadać certyfikat potwierdzający zgodność z normą EN 14961-2 klasy C1,
- posiadać certyfikat DIN Plus oraz EN PLUS w klasie A1
-
Pellet musi spełniać następujące parametry:
- wartość opałowa od 16,5 do 19 MJ/kg,
- średnica od 6 mm do 8 mm,
- długość od 5 mm do 35 mm,
- wilgotność ≤ 12,
- zawartość popiołu ≤ 0,5,
- zawartość siarki ≤ 0,03.
Ilość pelletu opałowego, jaka zostanie faktycznie zakupiona, będzie zależała od potrzeb grzewczych Zamawiającego. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
Pellet będzie dostarczany w workach o wadze 15 kg. Worki pelletu powinny być pakowane na paletach bezzwrotnych zgodnie z technologią producenta.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia telefonicznego lub drogą elektroniczną. Jednorazowa ilość zamawianego pelletu wyniesie od 1,95 do 3 ton.
Przy każdej dostawie Dostawca przedstawi Zamawiającemu certyfikat jakości dostarczonego pelletu.
Zamawiający:
Miasto Wodzisław Śląski
Biuro Zarządzania Kryzysowego
Adres: 44-300 Wodzisław Śl. ul Bogumińska 4
Termin realizacji: od 20.10.2021 r. do 15.04.2022 r.
Warunki płatności: 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT
Inne informacje: Zamawiający Biuro Zarządzania Kryzysowego, tel 32 4530495 e-mail ppoz@wodzislaw-slaski.pl; osoba do kontaktu: Barbara Adamusińska
Wymagania zamawiającego odnośnie wykonawcy:
-
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym według określonego wzoru - załącznik nr 1.
-
Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
-
Cena brutto powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Kryteria wyboru oferty:
-
Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełni wszystkie wymogi zawarte w formularzu ofertowym oraz którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (najniższa cena ofertowa).
-
Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i będzie obowiązywać przez cały okres trwania umowy. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto.
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia: 12.10.2021 r. do godziny 1500.
Dopuszcza się złożenie oferty:
-
w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski,
-
osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 115,
-
za pośrednictwem faksu: nr 32 7218703,
-
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@wodzislaw-slaski.pl
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o wszelkich formalnościach, które należy wypełnić przed podpisaniem umowy oraz o terminie podpisania umowy.
Informacja o wyniku postępowania [otwiera się w nowym oknie]