II. Warunki płatności:
Za wykonaną usługę Wykonawca wystawi fakturę dla Miasta Wodzisławia Śl., płatną na jego rachunek w terminie 30 dni licząc od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury.
III. Warunki gwarancji:
Wykonawca udziela gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy od daty jego wykonania.
IV. Inne informacje:
Wszelkich informacji udziela Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego; Pani Katarzyna Urbańska, telefon: 32-45-90-509
Godziny udzielania informacji:
od poniedziałku do środy w godz. od 730 do 1430; czwartek w godz. od 730 do 1630 piątek w godz. od 730 do 1230.
V. Wymagania Zamawiającego odnośnie Wykonawcy:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do:
- przedstawienia uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomościi posiadania tytułu rzeczoznawcy majątkowego.
- przedstawienia kopii dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej o którym mowa w art. 175 ust. 4 Ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- przedstawienia dokumentów potwierdzających, iż osoby, które dokonują podpisania umowy są do tego umocowane (w przypadku gdy umocowanie to wynika z dokumentów załączonych do oferty).
VI. Kryteria wyboru oferty:
Najniższa kwota brutto.
VII. Ofertę cenową (załącznik nr 1) wraz z oświadczeniem wykonawcy dot. podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2), proszę złożyć do dnia 24.05.2022 r.
VIII. Dopuszcza się złożenie ofert:
- w formie pisemnej na adres:
Urząd Miasta Wodzisław Śl., ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, - za pośrednictwem faksu – fax. 32 7218703,
- lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@wodzislaw-slaski.pl
W przypadku wybrania oferty zostaną Państwo poinformowani o wszelkich formalnościach, które należy wypełnić przed podpisaniem umowy oraz o terminie podpisania umowy.
Załączniki:
2. Oferta cenowa [otwiera się w nowym oknie]
3. Oświadczenie wykonawcy [otwiera się w nowym oknie]
4. Informacja o wyniku postępowania [otwiera się w nowym oknie]