Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 15 dni od dnia podpisania umowy.
Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Wodzisławia Śl.
Warunki płatności: 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby zamawiającego.
Warunki gwarancji: Wykonawca udziela gwarancji na wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od daty wykonania zamówienia.
Inne informacje:
- wszelkich informacji udziela Wydział Architektury, Inwestycji i Dróg Miejskich Pani Aleksandra W. Szymczak, telefon 32 45-90-444 lub 32 45-90-446. Godziny udzielania informacji od poniedziałku do środy w godzinach 7,15 - 15,15, czwartek w godzinach 7,15 - 17,15, piątek w godzinach 7,15 – 13,15.
Wymagania zamawiającego odnośnie wykonawcy:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że osoby dokonujące podpisania umowy są do tego umocowane (w przypadku, gdy umocowanie to nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
Kryteria wyboru oferty: najniższa kwota brutto.
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia: 04.05.2017r. godz. 15,00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
- w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta Wodzisławia Sl. ul.Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Sl.
- za pośrednictwem faksu 32 721-87-03
- lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@wodzislaw-slaski.pl
z adnotacją na kopercie lub piśmie „ Opłata planistyczna”.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o wszelkich formalnościach, które należy wypełnić przed podpisaniem umowy oraz o terminie podpisania umowy.