Kogo szuka Straż Miejska? Osoby, która może pochwalić się wykształceniem wyższym (kierunek: administracja, ekonomiczne) i 2-letnim stażem pracy. Przyszły pracownik tego wydziału UM powinien wykazać się także m.in. znajomością obsługi komputera oraz zagadnień zawartych w ustawie o samorządzie gminnym, ustawie o strażach gminnych, ustawie o finansach publicznych itd.
Do obowiązków nowego referenta należeć będą m.in.:
- opracowywanie planów finansowych w zakresie działania wydziału,
- udział w pracach nad częścią budżetu oraz Wieloletnią Prognozą Finansową,
- przygotowywanie wniosków do prezydenta miasta w sprawie udzielania pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Straży Miejskiej,
- rozdział przesyłek wpływających do wydziału.
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do 23 marca 2017 roku w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego (ul. Bogumińska 4b). Na kopercie powinien być umieszczony napis: „Nabór na stanowisko Referenta w Wydziale Straży Miejskiej w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śl.”.
Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.
Więcej informacji znaleźć można na: http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015.