Nowy nabór w Straży Miejskiej

Straż Miejska w Wodzisławiu Śląskim poszukuje kandydata na stanowisko referenta. Na dokumenty aplikacyjne Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta czeka do 23 marca.

Kogo szuka Straż Miejska? Osoby, która może pochwalić się wykształceniem wyższym (kierunek: administracja, ekonomiczne) i 2-letnim stażem pracy. Przyszły pracownik tego wydziału UM powinien wykazać się także m.in. znajomością obsługi komputera oraz zagadnień zawartych w ustawie o samorządzie gminnym, ustawie o strażach gminnych, ustawie o finansach publicznych itd.

Do obowiązków nowego referenta należeć będą m.in.:

  • opracowywanie planów finansowych w zakresie działania wydziału,
  • udział w pracach nad częścią budżetu oraz Wieloletnią Prognozą Finansową,
  • przygotowywanie wniosków do prezydenta miasta w sprawie udzielania pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Straży Miejskiej,
  • rozdział przesyłek wpływających do wydziału.

Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do 23 marca 2017 roku w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego (ul. Bogumińska 4b). Na kopercie powinien być umieszczony napis: „Nabór na stanowisko Referenta w Wydziale Straży Miejskiej w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śl.”.

Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.

Więcej informacji znaleźć można na: http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015.