Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- przyjmowanie wniosków i wydawanie odpisów z akt stanu cywilnego,
- migracja aktów,
- tworzenie zleceń do innych Urzędów Stanu Cywilnego,
- dodawanie przypisków i sporządzanie projektów wzmianek,
- załatwianie korespondencji,
- prace w archiwum Urzędu Stanu Cywilnego,
- obsługa SEKAP,
- pomoc przy uroczystościach ślubnych.
Kandydat winien spełniać następujące wymagania:
- posiadać wykształcenie średnie o profilu administracja lub wyższe o kierunku administracja,
- posiadać 2 lata stażu pracy,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadać znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- posiadać znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadać znajomość ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,
- posiadać znajomość ustawy o ewidencji ludności Rozdział 1-3,
- posiadać znajomość ustawy o opłacie skarbowej w zakresie dotyczącym USC,
- posiadać znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- posiadać znajomość obsługi komputera.
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach (do 12 marca, w Biurze Obsługi Klienta).
Więcej informacji na temat rekrutacji można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego (link).