Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- praca związana z realizacją zadań z zakresu działań na rzecz osób niepełnosprawnych, polityki senioralnej, polityki prorodzinnej,
- inicjowanie i prowadzenie projektów z zakresu działań na rzecz osób niepełnosprawnych, polityki senioralnej, polityki prorodzinnej,
- prowadzenie procedur w sprawach właściwych dla organów gminy,
- współpraca z zakładami opieki zdrowotnej, instytucjami pomocy społecznej, organami wymiaru sprawiedliwości oraz organizacjami pozarządowymi.
Kandydat winien spełniać następujące wymagania:
- posiadać wykształcenie wyższe,
- pożądane doświadczenie w realizacji działań na rzec osób niepełnosprawnych,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadać znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- posiadać znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadać znajomość ustawy o finansach publicznych,
- posiadać znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- posiadać znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- pożądana łatwość operowania słowem pisanym i kreowania wypowiedzi,
- pożądana umiejętność gromadzenia i przetwarzania danych.
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach (do 26 marca, w Biurze Obsługi Klienta).
Więcej informacji na temat rekrutacji można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego (link).