Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- prowadzenie spraw dotyczących oddawania nieruchomości stanowiących własność miasta w trwały zarząd oraz w użytkowanie,
- regulacje stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność miasta będących w posiadaniu Rodzinnych Ogrodów Działkowych,
- prowadzenie kontroli nieruchomości oddanych w trwały zarząd, użyczenie oraz najem,
- prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem przez miasto i na rzecz miasta służebności gruntowej,
- sporządzanie umów najmu i dzierżawy nieruchomości stanowiących własność gminy Wodzisławia Śląskiego,
- wyłonienie rzeczoznawcy majątkowego oraz geodety, przygotowanie umowy i koordynowanie jej wykonania,
- prowadzenie spraw związanych z remontami mienia komunalnego.
Kandydat winien spełniać następujące wymagania:
- posiadać wykształcenie wyższe o kierunku prawo, ekonomia, gospodarka przestrzenna, finanse i rachunkowość, budownictwo.
- pożądana praktyka w zakresie gospodarowania nieruchomościami,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadać znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- posiadać znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadać znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- posiadać znajomość ustawy Prawo budowlane,
- posiadać znajomość ustawy Kodek cywilny – Księga Pierwsza: Tytuł III; Księga Druga: Tytuł III Dział II i III; Księga Trzecia: Tytuł XV, XVI, XVII, XVIII, XXI,
- posiadać znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach (do 4 października, w Biurze Obsługi Klienta).
Więcej informacji na temat rekrutacji można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego (link).