Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- przygotowywanie, realizacja i rozliczanie powierzonych do prowadzenia lub koordynacji zadań inwestycyjnych,
- kładanie propozycji do planu budżetu i programów wieloletnich w zakresie zagadnień prowadzonych przez referat,
- prowadzenie wszystkich spraw związanych z prawidłowym przebiegiem inwestycji począwszy od procesu projektowania, poprzez realizację, bieżące i końcowe rozliczanie aż do przekazania jej do użytkowania włącznie,
- prowadzenie spraw dotyczących zwrotów wadium oraz wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- współpraca z mieszkańcami, branie czynnego udziału w spotkaniach informacyjnych odnośnie realizacji i wykonania inwestycji,
- przygotowywanie dowodów OT i PT w celu przekazania obiektów użytkownikowi,
- organizowanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz egzekwowanie uprawnień inwestora z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady,
- opracowywanie materiałów przetargowych oraz branie udziału w organizowanych przetargach na roboty, usługi lub dostawy zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
analizowanie celowości i możliwości pozyskania środków pomocowych, - przygotowywanie wniosków o ich pozyskanie dla zadań prowadzonych poprzez wykazywanie inicjatywy, zgłaszanie wniosków oraz współpracę z Wydziałem Funduszy Zewnętrznych przy opracowywaniu wniosków,
- przygotowywanie i sporządzanie sprawozdań dotyczących rozliczeń pozyskanych środków z różnych funduszy czy innych źródeł współfinansujących inwestycji,
- przygotowywanie dyspozycji dotyczących spłat pożyczek, spłat miesięcznych i kwartalnych odsetek od zaciągniętych pożyczek, a także zobowiązań z tytułu wyłączenia gruntów rolnych z przeznaczeniem pod zabudowę.
Kandydat winien spełniać następujące wymagania:
- posiadać wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo,
- pożądana praktyka w organach administracji państwowej lub samorządowej,
- pożądane: uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej, konstrukcyjnej, umiejętność weryfikacji kosztorysów, umiejętność posługiwania się mapami,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadać znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- posiadać znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- posiadać znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- posiadać znajomość ustawy prawo budowlane,
- posiadać znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach (do 5 września, w Biurze Obsługi Klienta).
Więcej informacji na temat rekrutacji można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego (link).