UWAGA: Bieżące informacje i zalecenia nt. koronawirusa

Koordynator ds. dostępności poszukiwany!

Jeśli poszukujesz pracy, jeśli jesteś osobą komunikatywną, potrafiącą wsłuchać się w ludzi i ich problemy, dostrzegającą potrzeby osób niepełnosprawnych w naszym społeczeństwie - weź udział w naborze na stanowisko inspektora koordynatora ds. dostępności w Biurze Spraw Społecznych w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego.

Do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało m.in. przygotowanie i nadzorowanie działań na rzecz poprawy dostępności instytucji oraz monitorowanie stanu ich przystosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych. Ponadto osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie musiała podejmować szereg istotnych działań, mających na celu stwarzanie osobom z niepełnosprawnościami warunków do jak najpełniejszego udziału w życiu społecznym.

Pełen zakres obowiązków pracownika na stanowisku koordynatora ds. dostępności, wymagania itp. można znaleźć, klikając tutaj. Chętnie zatrudnimy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, które najlepiej rozumieją potrzeby osób z dysfunkcjami. 

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą pracy, złóż wymagane dokumenty do 21 września 2020 roku w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego, ul. Bogumińska 4b.