Kolejny nabór ogłoszony!

Straż Miejska w Wodzisławiu Śląskim poszukuje dwóch pracowników na stanowiska aplikantów. Na dokumenty aplikacyjne Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta czeka do 5 lipca.

Kogo szuka Straż Miejska? Osób, które mogą pochwalić się wykształceniem średnim, sprawnością fizyczną i psychiczną, nienaganną opinią czy pełną zdolnością do czynności prawnych. Przyszli pracownicy tego wydziału UM powinni wykazać się także znajomością zagadnień zawartych w ustawie o samorządzie gminnym, ustawie o strażach gminnych, ustawie prawo o ruchu drogowym itd. Mile widziana jest znajomość topografii naszego miasta.

Do obowiązków nowych aplikantów należeć będą m.in.:

  • ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,

  • czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego,

  • współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,

  • doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca zamieszkania,

  • informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,

  • konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.

Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do 5 lipca 2016 roku w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego, ul. Bogumińska 4b. Na kopercie powinien być umieszczony napis: „Nabór na stanowisko aplikanta w Wydziale Straży Miejskiej w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śl.”.

Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego.

Więcej informacji znaleźć można na: http://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015.