Market spożywczo- przemysłowy E.Leclerc, zlokalizowany przy ul. Kubsza w Wodzisławiu Śląskim, oferuje szeroką gamę produktów wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie. Beneficjenci programu Rodzina 3+, robiąc zakupy w piątek, sobotę i niedzielę, otrzymają 5% zniżki.
Więcej informacji o partnerach programu Rodzina 3+ znajdziecie tutaj.
Co firma mówi o sobie?
E.Leclerc w Polsce
E.Leclerc działa na Polskim rynku już od ponad 20 lat. Jednak gdy na początku lat 90. syn założyciela sieci, Michel Édouard Leclerc, przyjechał do Polski, znał ten kraj jedynie z opowiadań znajomych i filmów Andrzeja Wajdy. Zafascynowany entuzjazmem Polaków, zaprosił do współpracy 41 najzdolniejszych stażystów i wysłał ich na dwa lata do Francji, by zdobyli niezbędną wiedzę i doświadczenie. Od tego momentu rozpoczął się dynamiczny rozwój marki na polskim gruncie, co zaowocowało pierwszym sklepem na warszawskim Ursynowie w 1995 roku. Co więcej, to właśnie Polska, a dokładniej Ostrowiec Świętokrzyski stał się w 2010 roku miejscem otwarcia setnego sklepu E.Leclerc poza granicami Francji!
E.Leclerc w Polsce działa według tej samej filozofii, która od lat sprawdza się również w Europie: Kupować taniej, by sprzedawać taniej. O skuteczności zastosowania tej innowacyjnej myśli świadczą sukcesy sprzedażowe.
Szeroka Oferta
E.Leclerc w Polsce to nie tylko sieć sklepów. To również 12 stacji paliw, które wpisując się w filozofię uwolnienia cen, nieustannie starają się oferować klientom produkt w najbardziej konkurencyjnych cenach. Jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce firma uruchomiła też sprzedaż przez Internet poprzez sieć E.Leclerc on line, działającą w następujących miastach: Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Rzeszowie, Radomiu, Katowicach i Elblągu.
Więcej niż sklep.
E.Leclerc od zawsze przywiązuje szczególną wagę do spraw społecznych. Na wzór francuski, sieć w Polsce korzysta z usług lokalnych dostawców, wspierając tym samym krajową i regionalną gospodarkę. Dzięki takiej autonomii pracownicy zatrzymują część generowanego zysku. Zarządzane przez indywidualnych przedsiębiorców markety łatwiej i szybciej reagują na potrzeby lokalnych rynków, przystosowują się do wymagań klienta oraz efektywnie uczestniczą w życiu lokalnych społeczności i wspieraniu rozwoju regionu.
Siła Ruchu
Otwierając swój pierwszy sklep w 1949 r. we francuskim Landernau, Edouard Leclerc miał podstawowy cel – dostarczać Klientom produkty po jak najniższych cenach. Aby to było możliwe, wypracował metodę zakupu artykułów bezpośrednio u producentów. Filozofia działania była więc prosta – kupować taniej, by sprzedawać taniej. Pomysł ten okazał się sukcesem i stał się główną ideą powstającego Ruchu E.Leclerc.
Ciągle do przodu
E.Leclerc niezmiennie rozwijał współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami. W roku 1992 wykrystalizowała się stuktura E.Leclerc we Francji. Sieć zorganizowana została na podstawie 16 spółdzielni regionalnych. W tym samym roku otwarto pierwszy sklep poza granicami macierzystego kraju – w Pampelunie, w Hiszpanii. W 1995 r. funkcjonowały już 3 hiszpańskie sklepy E.Leclerc. W tym samym roku Ruch E.Leclerc przekroczył granice dwóch kolejnych państw – Portugalii oraz Polski, otwierając sklepy w Porto i w Warszawie.
Otwierając się na Europę, sieć nadal pamiętała o swoich Klientach. W 1996 r., w ramach współpracy z Komisją Europejską, centra E.Leclerc przedstawiły konsumentom nową walutę – Euro. Rok później, chcąc przedstawić produkty najwyższej jakości, E.Leclerc utworzył Wiodącą Markę, która objęła swoim logiem ponad 800 sprzedawanych produktów.