Badanie satysfakcji klienta Urzędu Miasta podsumowane

W kwietniu i maju klienci wodzisławskiego Urzędu Miasta byli ponownie pytani o stopień ich zadowolenia z usług świadczonych przez pracowników magistratu. Właśnie poznaliśmy podsumowanie tego badania.

Głównym celem przeprowadzania badania było bieżące uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników Urzędu, co pozwoli m.in. wprowadzić procedury doskonalące w danych  obszarach działalnośći Urzędu, lepiej zarządzać komórkami organizacyjnymi, podnieść jakość świadczonych usług publicznych, a w konsekwencji wpłynąć na wizerunek Urzędu.

Badanie satysfakcji klientów przeprowadzane było poprzez zebranie danych w formie anonimowego formularza ankiety, zgodnie z wzorem ustalonym przez prezydenta miasta Wodzisławia Śląskiego Mieczysława Kiecę.

Badanie satysfakcji klientów stanowi cenne źródło informacji o opiniach klientów w odniesieniu do jakości funkcjonowania naszej jednostki. Ponad 1200 ankiet było solidnym materiałem umożliwiającym sformułowanie wniosków i ewentualnych rekomendacji w przedmiotowym zakresie.

Przedstawione pozytywne wyniki badania pozwalają sądzić, iż poziom satysfakcji klientów jest coraz lepszy, co świadczy o tym, iż funkcjonowanie Urzędu korzystnie zmienia się w ostatnich latach.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem oraz wnioskami końcowymi z przeprowadzonego badania ankietowego: szczegółowy raport z badania stopnia satysfakcji klientów - przeczytaj.