Głównym celem przeprowadzania badania było bieżące uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników Urzędu, co pozwoli m.in. wprowadzić procedury doskonalące w danych obszarach działalnośći Urzędu, lepiej zarządzać komórkami organizacyjnymi, podnieść jakość świadczonych usług publicznych, a w konsekwencji wpłynąć na wizerunek Urzędu.
Badanie satysfakcji klientów przeprowadzane było poprzez zebranie danych w formie anonimowego formularza ankiety, zgodnie z wzorem ustalonym przez prezydenta miasta Wodzisławia Śląskiego Mieczysława Kiecę.
Badanie satysfakcji klientów stanowi cenne źródło informacji o opiniach klientów w odniesieniu do jakości funkcjonowania naszej jednostki. Ponad 1200 ankiet było solidnym materiałem umożliwiającym sformułowanie wniosków i ewentualnych rekomendacji w przedmiotowym zakresie.
Przedstawione pozytywne wyniki badania pozwalają sądzić, iż poziom satysfakcji klientów jest coraz lepszy, co świadczy o tym, iż funkcjonowanie Urzędu korzystnie zmienia się w ostatnich latach.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem oraz wnioskami końcowymi z przeprowadzonego badania ankietowego: szczegółowy raport z badania stopnia satysfakcji klientów - przeczytaj.