Załatw sprawę w urzędzie

Naszym celem jest usprawnienie klasycznego sposobu załatwiania spraw, związanego z osobistą wizytą w Urzędzie i wypełnianiem papierowych formularzy. W tym celu chcemy maksymalnie wykorzystać nowoczesne możliwości jakie daje Internet.

Jeśli nie posiadają Państwo jeszcze skrzynki kontaktowej na platformie SEKAP zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem: Rejestracja w systemie SEKAP.

Po utworzeniu konta i zalogowaniu się na www.sekap.pl można przystąpić do załatwiania spraw.

Poniżej znajdą Państwo listę spraw najczęściej załatwianych drogą elektroniczną:

 

Dowody osobiste, meldunki, wybory:

Ochrona środowiska:

Budownictwo, architektura, urbanistyka:

Komunikacja, drogownictwo i transport:

Geodezja, kartografia:

Nieruchomości, lokale mieszkalne i użytkowe:

Inne:

Pełną listę spraw, które mogą Państwo załatwić poprzez system SEKAP można znaleźć TUTAJ.